תהליך העבודה... או איך עושים את זה?

מותגים שעפים רחוק
תהליך העבודה הייחודי של FRISBEE נבנה על בסיס הניסיון המצטבר במיתוג עסקים גדולים כגון: נטפים, 3M ישראל, חוליות, Estar-Medical, BioSafe, קלסריקה, אומן, פולירית, אורלן ועוד. הוא מבוסס על מתודות המקובלות בעולם, אך עבר התאמה למציאות הישראלית, התקציבים העומדים לרשות חברות ועסקים בישראל, ולוחות הזמנים המקומיים.
 
תהליך העבודה כולל את השלבים הבאים:
א. גיבוש אסטרטגי ופיתוח המודל העסקי: בהתאמה לצרכי קהלי היעד, חוזקות וחולשות של העסק והזדמנויות וסיכונים בסביבת השוק.
ב. יצירת סמלי המותג: שם, שורת מיצוב וסיסמה שיווקית, עיצוב לוגו וגיבוש ויז'ואל מוביל.
ג. השקה והטמעה: עיצוב והפקת כלי התקשורת השיווקית (אתר אינטרנט, מוצרי דפוס, פרסום, שילוט ועוד) ד. ליטוש העבודה היומיומית בעסק תוך שילוב המסרים העיקריים בשפה היומיומית.
 
האם זה מתאים לך?
עד היום יצרנו מותגים בתחומים הבאים: חברות אחזקות, ביטוח, תעשיה ומדע, מוצרים ושירותים רפואיים, עיצוב ואדריכלות, חברות ומיזמי סטארט-אפ, מכירה קמעונאית, צורפות ותכשיטים, תוכנה ובניית אתרים, גינון, מופעי במה, שיווק רב שכבתי, אימון אישי ועסקי, פיתוח קול, יעוץ ארגוני, שירותי תיירות לקהל בינלאומי, רפואת שיניים, שירותי רפואה מתקדמים, ספקי אינטרנט ועוד רבים אחרים. בכל אחד מהתחומים למדנו כל מה שצריך ויצרנו מותג מנצח. כן, נשמח לעשות זאת גם עבורך.