EnzySurge - מיתוג יצירתי של מוצר רפואי

על תהליך המיתוג של המוצר המהווה פריצת דרך עולמית בטיפול בפצעים כרוניים וכוויות

בשנים האחרונות, פיתחה חברת EnzySurge את SilverStream, תכשיר מהפכני לטיפול בפצעים כרוניים וכוויות. המוצר נמצא בשלבי שיווק ראשוניים בעולם. תהליך מיתוג החברה והמוצר מתמודדים עם הקושי שמדובר בנוזל שקוף לחלוטין המכיל בתוכו מרכיבים ייחודיים שהפעולה הסינרגטית שלהם מקצרת משמעותית את הסבל ומזרזת את ההחלמה.

איך משכנעים את הרגולטורים העוסקים באישור תרופות והגדרת נהלי ביטוח רפואי  ואת קהלי היעד (רופאים, אחיות ואנשי רכש בתחום הרפואה) שהנוזל השקוף שמשווק בתוך בקבוקונים שקופים הוא חומר חיטוי מעולה המהווה בשורה בתחום הטיפול בפצעים כרוניים וכוויות? איך מסבירים להם את אופן פעולת החומר על הביופילם והבקטריות? כמו במקרה זה של מיתוג רפואי, אתגר דומה עמד בפני יצרני וודקה אבסולוט כשהחלו לשווק את הנוזל השקוף לשווקי המערב ובפני  חברות היי-טק המשווקות פתרונות תוכנה ושרותים. כשלא רואים בעיניים את יתרונות המוצר/השרות, יש צורך לגייס את כלי המיתוג. שמות, סיסמאות, אלמנטים ויזואליים ואירועים, מגוייסים כדי להמחיש את היתרונות הייחודיים, ליצור חוויה מרגשת של המפגש עם המותג, להחדיר את המסרים לזיכרון ולהניע את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה. כהערכות לקראת שיווק בינלאומי של המוצר שפיתחה, פנו אלינו מנהלי EnzySurge על מנת למתג את המוצר החדש. 

 
השם:
SilverStream – Chronic Wound Management
 
השם מתייחס ליוני הכסף המהווים מרכיב חשוב של החומר ולאופן היישום, ע"י הזרמת הנוזל על פני הפצע הכרוני. שורת המיצוב הקודמת, התייחסה אל החומר כמוצר חיטוי. שורת המיצוב החדשה ממצבת את המוצר כפיתרון לטיפול בפצעים כרוניים. על פיתרון המקצר את תקופת הריפוי של פצעים כרוניים ומשפר את אחוזי ההצלחה באמצעים צנועים, השוק מוכן לשלם יותר. גורמים רגולטוריים מייחסים לנושא חשיבות רבה ומוכנים לקדם את אישור החומר על מנת לזרז את הופעתו בשוק. 
 
הלוגו
עיצוב הלוגו פשוט וברור. כמקובל בעולם הרפואי. הסמל שלצד הלוגו, מתייחס לכושר החדירה של החומר. הוא קורע את שכבת הביופילם המכסה את הפצע/הכוויה (ומונעת את הריפוי) ולאחר מכן מבקעת את קרום תאי הבקטריות וגורם להשמדתן. בתוך הטיפה "השפיצית" יש חלקיקים שונים. במסגרת העיצוב הקלאסי, כנראה היינו מוותרים עליהם לטובת עיצוב נקי ברוח כללי האקדמיה. במקרה זה, כללנו אותם בעיצוב כדי להזכיר את החלקיקים שהסינרגיה ביניהם מקדמת את הריפוי. הנקודות הקטנות שבתוך הטיפה עוזרות להסביר ולשכנע גם אנשי רפואה וגם גורמים רגולטוריים. 
 
 
מפוצצים את הבקטריות
האמת חייבת להיראות. החלטנו ליצור דרמטיזציה של התהליך הזעיר של החדירה דרך שכבת הביופילם וקריעת קרום תאי הבקטריות. אוריאל אמגר יצר את התמונה המרהיבה של טיפת הנוזל "במרכז הכוונת". זו מזעזעת את קרום הבקטריה וכמו רעידת אדמה רבת עוצמה, סודקת ומבקעת את קרום הבקטריה ויוצרת תהליכי קריסה והשמדה "באזור התקיפה". אנשי מקצוע שעוברים ליד ביתני התצוגה של EnzySurge נמשכים אל הויז'ואל המרשים ומתעניינים במה מדובר. כשהויז'ואל הזה ברקע, קל לתועמלנים להסביר ולהמחיש את סגולות המוצר החדש. 
 
 
 
 
סינרגיה. זה שם המשחק
אנחנו מאד מנוסים בעבודתנו וגם מוכנים "לתת את הנשמה" כדי ליצור כלי שיווק אפקטיביים ויוצאי דופן, המהווים חוויה חיובית עבור הצופים בהם, ולצד העברת המסר, גם מעוררים התרגשות. אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה לבד. תקשורת שיווקית מוצלחת יכולה להיווצר רק במפגש בין דיסיפלינות שונות. מנהלי החברה מביאים איתם את הידע המקצועי וההכרות עם קהלי היעד. אנחנו יכולים לסייע בגיבוש האסטרטגיה השיווקית ויצירת התכנים ועזרי השיווק. זירת המיתוג והתקשורת השיווקית היא דוגמה נפלאה לכך שהשלם שווה הרבה מעבר לסכום חלקיו. תודה למנהלי Enzysurge שבחרו בנו לביצוע המשימה ועזרו לנו להגיע לתוצאה המרשימה. 
 
כל סמלי המותג שיצרנו מתוזמרים יחד ומשתלבים בעיצוב התוויות של בקבוקוני SilverStream ובחומר הפרסומי. והתוצאה: תהליך מהיר של קבלת אישורים ותגובה אוהדת מאד בקרב מפיצים וצוותים רפואיים בעולם. אלה מגלים עניין רב במוצר החדש ומעוניינים בהפצתו/בשילובו במערך הטיפול שלהם.