זהו קורס בן 14 פגישות העוסק בנושאים הבסיסיים המרכיבים את השיווק המודרני. יורם העביר את הקורס במסגרת סדנאות מרוכזות באקדמיה בצלאל. לאחר מכן, במשך 6 שנים במחלקה לעיצוב תעשייתי במכללת שנקר, ובמשך 8 השנים האחרונות במחלקה לעיצוב תעשייתי במכללת הדסה. הקורס מבוסס על הניסיון המקצועי של יורם במשך 10 שנים כמעצב תעשייתי ו-23 שנים כיועץ שיווקי ומומחה בבניית מותגים. הקורס עוסק בהבנת טרנדים בהתפתחות התעשייה העולמית והשתלבות המעצבים התעשייתיים שכל עבודתם קשורה באופן הדוק בשיווק.
נושאים עיקריים:
• מדוע מוצרים נכשלים?
• איך מזהים צורך משמעותי בשוק?
• מחקרי שוק
• הפצת מוצרים ושרותים
• מיתוג ותקשורת שיווקית
קורס זה זכה לאורך השנים בציונים גבוהים ביותר (ולעתים הגבוהים ביותר) בשאלוני המשוב של הסטודנטים.