MediYeda | שיווק רפואי מ-א' עד ת'

בהירות מלאה, כנות ודיוק, הם הערכים ההכרחיים בתקשורת הרפואית. הפרסומים הרפואיים המופנים אל רופאים, אחיות, רוקחים ופציאנטים, מחייבת מצד אחד משיכת תשומת הלב ופניה מקבילה אל ההיגיון והרגש. היא אמורה לסייע בהבנת היתרונות של כל מוצר רפואי כמענה לבעיה בריאותית. מצד שני, יש צורך לשמור בדבקות על דרישות רגולטוריות קפדניות השומרות על דיוק חסר פשרות ומניעת טעויות הקשורות לשימוש במוצרים הרפואיים.
 
חברת מדי-ידע הוקמה בשנת 2004 על ידי 5 רופאים, על מנת לשרת את החברות הרפואיות בתחום של יצירת התקשורת עם קהלי היעד שלהן. החברה עוסקת באיסוף וניתוח מידע מהשוק, כתיבת תכנים רפואיים ושיווקיים, הפקת עזרי שיווק הכוללים: אריזות, פרוספקטים, מצגות עסקיות, סרטוני הדרכה, תצוגות לתערוכות, פרסום במדיה, מתנות קידום מכירות ותכניות הדרכה. בשורה התחתונה, מיועדים הפרסומים לעודד מכירת המוצרים, אך לא על חשבון הדיוק והיושרה המקצועית. בשנות פעילותה, עבדה מדי-ידע עם החברות הבאות: טבע, Sanofi-Aventis, רקיט בנקיזר, פוליהיל, דקסון, נוברטיס, מדיליין, פריגו, די-פארם ועוד. לצד מומחים באסטרטגיה שיווקית, פרסום ותקשורת שיווקית, מעסיקה מדי-ידע רופאים, סטודנטים ומתמחים על מנת להבטיח את האיזון בין האסטרטגיה והטקטיקות השיווקיות, לבין המידע הרפואי המדוייק.
 

לאחרונה, התמזגה מדי-ידע במסגרת Frisbee-Branding הממשיכה את הפעילות הרפואית. במסגרת המשולבת, יכולים יצרני הרפואה להנות מהניסיון המקצועי של מדי-ידע, לצד יעוץ שיווקי מקצועי וסטודיו גראפי איכותי העומד באמות מידה בינלאומיות ביצירת מותגים, קונספטים פרסומיים ועזרי שיווק. צחי שרם, מנכ"ל מדי-ידע מיום הקמתה, ממשיך ללוות את הפעילות ונמצא בקשר ישיר עם לקוחותינו בתחום התעשיה הרפואית. 

צוות Frisbee, גם הוא מנוסה מאד בתחום פרסום מוצרים ומערכות רפואיות כגון: טבע, Pfizer, פריגו, 3M Medical ,3M Dental, סרוקסט, Estar-Medial ,Mennen medical ,Opus Dent, האקדמיה לרוקחות, ESC Sharplan, לאומית לעתיד ועוד. בחלק מהמקרים, טיפל הצוות במכלול המלא של התקשורת השיווקית, ובחלקם יצר עזרי שיווק ייחודיים לאירועים ספציפיים.

 
חינוך רפואי:
הוכח שתכניות הדרכה מניבות את החזר ההשקעה הטוב ביותר. הן פונות ישירות "לשומרי הסף" של הצריכה הרפואית שהחלטותיהם עשויות לקבוע את גורל המוצרים. מפגש ישיר, הן במסגרות מאורגנו או במפגשים קצרים "על הדרך" מעבירים את המידע ומאפשרים ליצרני המוצרים להתמודד ישירות עם ספקות והתנגדויות של מקבלי ההחלטות.
 
שיווק דיגיטאלי:
הצוות המשולב של מדי-ידע ו- Frisbee-Branding מנוסה מאד בעיצוב ובניית אתרי אינטרנט לשיווק והדרכה וכן אתרי Pop-Up לאירועים ספציפיים. הוא מומחה בעיצוב ובניית מצגות, הפקת סרטוני וידאו, יצירה של תכניות מיילינג ועוד. הטכנולוגיה של המאה ה-21 נמצאת אצלנו בקצות האצבעות.
 
רספונסיביות – זה הסוד שלנו
סוד ההצלחה הוא בניהול צוות קטן שחושב בגדול. אנחנו מסתגלים במהירות לשינויים בשוק הרפואים ומגיבים מיידית לצרכי השיווק המשתנים של לקוחותינו.
נשמע מעניין? רוצים לשמוע יותר ולבדוק אפשרות לשיתוף פעולה? אנא התקשרו אלינו. נשמח להיפגש, להציג יותר... ולשכנע.
יורם בר-סלע | Yoram@frisbee-branding.co.il | 054-7693588
אוריאל אמגר | ouriel@frisbee-branding.co.il | 054-5281666
 
 
דרושים:
כן. אנחנו תמיד מחפשים רופאים וסטודנטים שמעוניינים להשתלב במערך שלנו, הן כעובדים קבועים והן על בסיס חלקי, לצד עבודה או לימודים. אנחנו גם מודעים לצרכי הגיוס של לקוחותינו. מדי פעם אנו מפרסמים כאן משרות פנויות ושמחים לקשר בין עובדים ומנהלים למנלי משאבי אנוש הזקוקים להם.
מעוניינים? שילחו קורות חיים ל- welcome@frisbee-branding.co.il שמח להפנות אותם לגורמים מתאימים.