• HOME

    האם המותג שלכם "לבוש" לעסקים? משרת נכון את האסטרטגיה השיווקית? מעביר את המסרים הנכונים, מרגש ומשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לקנות מכם? 

    שאלוני GOOOD Brand  שפיתחנו, יכולים לעזור לכם לבחון ולהעריך את שם העסק ושורת המיתוג, הלוגו, אתר האינטרנט שלכם, ומצבכם מבחינת חדשנות הערך שלכם. זה קל כמו משחק ילדים. בשיטת הרמזור, תקבלו תוך זמן קצר אינדיקציה אובייקטיבית לגבי איכות המותג.

    כמו כן, תמצאו בעמוד זה מידע מפורט עלינו ועל שיטות העבודה שלנו בבניית מותגים איכותיים. לצד המידע אודותינו, גם כתבות מעניינות ומהנות להעשרת הידע המקצועי בתחומי השיווק והמיתוג (בידול אסטרטגי, מיתוג, אינטרנט, שיווק דיגיטאלי, רשתות חברתיות ועוד).

     

    להנאתכם.

    יורם בר-סלע & אוריאל אמגר

     
    • הסיפור שלנו
    • תהליך העבודה
    • Medi-Yeda
    • יורם בר-סלע
    • אוריאל אמגר
    • צחי שרם
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק ובניית מותגים
    • לומדים מאמני קרקס
    • יצירתיות וחדשנות
    • Goood Brand
    • הרצאות וסמינרים
    • איך מותג נולד
    yorambarsela@gmail.com
  • פורטפוליו
  • צור קשר
    (אבל בינינו, אין כמו להרים טלפון)

    יורם בר-סלע | הורדים 30, גני יהודה 56905
    טלפון: 03-5344875

    yorambarsela@gmail.com

     

     

  • English
  • שיווק באינטרנט

  • אפיון שיווקי של אתרים

    כיצד לאפיין אתרים מנצחים. כאלה שעוזרים לייעל את העסק... ולמכור.

  • עיצוב ובניית אתרים

    כיצד לעצב אתרים מרגשים ומרשימים שמעבירים את המסרים השיווקיים ומוכרים.

  • כתיבת תכנים לאינטרנט

    איך לנצח בזירה שבין גוגל לבין הלקוחות הפוטנציאליים

  • קידום אתרים אורגני ושיווק ברשתות החברתיות

    איך להגיע ללקוחות הפוטנציאליים - לרבים מהם

  • דיוור אלקטרוני עשיר

    מקדם האתרים הטוב ביותר שלכם

  • להציג ולשכנע - על מצגות עסקיות

    איך להעביר את המסרים, לרגש, לשכנע ולמכור

  • הנגשת אתרי אינטרנט – עול רגולטורי והזדמנות שיווקית

  • אינטרנט - המהפכה השיווקית של המאה ה-21

כל הזכויות שמורות ל-Frisbee – אסטרטגיה שיווקית ומיתוג | תכנות: TQ-Soft